loading...
موزیک عکس اس پیشواز در سایت تفریحی و جذاب عکس توشات
ارتباط با ما

GMAIL:INFO.AX2SHOT@GMAIL.COM

Telegram: @Alireza_Ezd

Sahand بازدید : 239 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 اس ام اس تیکه دار 

عکس تو شات_____ www.ax2shot.r98.ir

برای خواندن اس ام اس  به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

 

بعضی ها دستشان «رو» میشود امـــــا رویشان کم نمی شود

چقدم زیاد هستن این بعضی ها

.

.

.

(اس تیکه دار اسفند 92)

خدا یک زن آفرید و یک مرد

و من در شگفتم این همه نامرد از کجا پیدا شد ؟

.

.

.

(پیامک تیکه دار اسفند 92)

فیلم شاهکار زیاد دیده ام

ولی فیلمی که تو برایم بازی کردی چیز دیگری بود

.

.

.

(sms تیکه دار اسفند 92)

ﺑﺪ ﺷﺪم

ﭼﻮﻥ ﮐﺴﯽ ﻟﯿﺎﻗﺖ ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩنمو نداشت

.

.

.

به بعضیا باید گفت :

عزیزم تو عوضی شدی ، نگو شرایط عوض شده !

.

.

.

خودت باش !

کسی هم خوشش نیومد به جهنم که نیومد

اینجا مجسمه سازی نیست

.

.

.

هر دو از ته دل می گوییم

من حرف هایم را تو دروغ هایت را !

.

.

.

تحقیرت هم کنم کافی نیست

تفریقت میکنم از تمام زندگی ام

.

.

.

رفته ای؟

بعضی ها بهش میگن قسمت

اما من تازگی ها بهش میگم به درک

 

.

.

.

این روزها عشق را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند !

حیف از عشق که زیر دست و پاست …

.

.

.

بعضی زخم ها هست که هر روز صبح باید روشونو باز کنی

نمک بپاشی تا یادت نره دیگه سراغ بعضی آدم ها نباید بری

.

.

.

اشتباه از من بود

من از کسی انتظار داشتم سکوتم را بفهمد

که حتی فریادم را نشنید !

(www.smspa.ir)

.

.

.

به بغضیا هم باید در کمال ناباوری گفت :

عزیز دلم اون خری که تو چشمای من دیدی سایه خودت بود !

.

.

.

از سرم که بیفتی دست و پای غرورت خواهد شکست !

آن روز درد شکستن را خواهی فهمید

روزی که از چشمت افتادم را به یاد آر

.

.

.

به بعضیا هم باید گفت :

عزیزم یه راست بگو ببینم بلدی !

.

.

.

اولین بار که گفتی دوستم داری گریه ام گرفت

حالا اگر کسی بگوید دوستم دارد ؛ خنده ام می گیرد !

(اس ام اس پا)

.

.

.

هی لعنتی

یک روز عشقم بودی

ولی حالا کفاره تمام گناهانم

.

.

.

چه چیز در نگاهم بود

که از سادگی ام پلی ساختی برای ویرانیم ؟

.

.

.

به بعضیام باید گفت :

زیاد که بپیچی خودت هـــــرز میشی !

.

.

.

ﺑﺎﺯﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ، ﺗﻮ ﺑﺮﺩﯼ …

ﺣﺎﻻ ﻧﻘﺎﺑﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭ ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﺧﺘﻢ !

.

.

.

این روزا به راحتی دروغ می گیم

اما بزرگترین معیارمون برای شروع روابط صداقته

.

.

.

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﮔﻔﺖ :

ﺭﻓﺘﻰ ؟

فقط ﺍﺯ ﺗﻮ ﺟﻮﺏ ﺑﺮﻭ ﺩﺭ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﺑﺎﺷﻲ !

.

.

.

بعضیام حوصلشون که سر میره

خیال میکنن دلشون تنگ شده !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دانلود عکس در چه صورتی راحت تر است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 909
  • کل نظرات : 111
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2570
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 280
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 638
  • بازدید ماه : 2,499
  • بازدید سال : 44,928
  • بازدید کلی : 1,003,386
  • آمار وبگذز